السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اغراض الموتر وتعديله
- Custom turbocharger manifolds
- Precision GT4718 ("GT4788") turbocharger with 1.08a/r turbine housing
- Custom National Speed, Inc. 5.00" 304 stainless-steel downpipe
- TiAL 60mm wastegate
- Custom National Speed, Inc. 2.50" 304 stainless-steel dumptube
- TurboSmart Race Port blow-off valve
- Custom dual-core water:air intercooler
- Custom National Speed, Inc. 3.50" aluminum cold-side charge piping
- LQ9 iron block
- 370ci/6.1liter displacement
- Custom Wiseco pistons
- Callies I-beam rods
- Callies Dragon Slayer crankshaft
- Doweled OEM iron main caps
- ARP main studs
- ARP 1/2" cylinder head studs
- .050" thick copper cylinder head gaskets
- Double o-ringed cylinder heads and block
- ETP LS7 cylinder heads - 400cfm+ intake/300cfm+ exhaust at .650" lift
- Stainless steel intake valves - STD size
- Stainless steel exhaust valves - STD size
- Custom Manley Nextek valve springs
- Manley titanium retainers
- Comp Cams chromoly 3/8" pushrods
- Lunati high-rev lifters
- Stock LS7 1.8 ratio rockers
- Custom camshaft
- Cloyes timing set
- Melling oil pump
- ATI Super Damper
- Moroso oil pan
- GMPP intake manifold
- LS7 single-plane intake plenum
- F.A.S.T 78mm billet throttle body
- Griffin radiator with dual electric fans
- 160lb Bosch injectors
- Mast Motorsports fuel rails
- Aeromotive 1:1RR fuel-pressure regulator
- -10AN fuel-supply line - split to twin -8an to rails
- -8AN fuel-return line
- Fuelab 1,500hp Prodigy fuel pump
- Nasty Performance aftermarket stock-******** aluminum fuel tank
- Built TH400 transmission
- PTC custom torque converter
- Strange chromoly driveshaft with billet yokes
- Midwest Chassis 9" rear end with spool
- Strange brake system
- Big Stuff 3 stand-alone engine management
- Racepak UDX Ultra Dash
- Kirkey aluminum racing seats
- Momo steering wheel
- Custom chromoly roll cage
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Mmm...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] "We are the things of shapes to come..."
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Rolling into the shop...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Crawford getting everything sorted out...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The engine bay; missing about 1,200whp...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Taillights reinstalled...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The new Nasty Performance stock-******** sumped aluminum fuel tank installed...
(please note; the straps are still loose, as we're waiting on the correct hardware to properly secure it)
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The turbocharger manifolds mocked up...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] I like this image... I think the Chevelle needs one...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Slung up...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] In the spot lights...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Steering rack and k-frame bolted up...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Crawford getting the engine ready to have the transmission bolted up...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The transmission going on...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] All mocked up...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The gates...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ... Good Lord...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] My idea of charge routing...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] GT4788... Win...
(disclaimer, I have an insatiable need to put my fist in large openings...)
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] 5.00" downpipe...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Gorgeous...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Big Stuff 3 and Racepak dash...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Gorgeous exhaust ports...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] CNC ported...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Back on Crawford's rack this evening; the powertrain is going in...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Suspension going in as well...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Afco rear springs; 325lb/in - 5.80kg/mm spring rates...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Crawford assembling the spring/shock...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Subframe and front suspension components removed...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Engine on the lift, ready to go in...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Dropping in...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Oh yes...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Chris Crawford; faster than a speeding bullet...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك
للتسجيل في المنتدى أو
التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] border="0" alt=""/>
Front suspension being installed...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Front suspension almost complete...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Wrapping up the suspension...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Complete, wheels going back on...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Crawford illustrating how light the front skinnies are...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] HOOSIER Daddy?
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Ready to roll again...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Comp Cams tensioner...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The new Strange Engineering brake master cylinder with built in line lock...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The valve covers tapped for -10AN breather ports...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Welded on...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Almost complete...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Valve covers removed...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The Momentum Performance oil-filler cap installed...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Valve covers installed...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Crawford installing the manifolds...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The manifolds and turbocharger going on...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ... Wow...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Getting tightened up...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] __________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The fuel system components; Fuelab 1,500hp Prodigy fuel pump, Aeromotive
100-micron pre-pump ******** fuel filter, Aeromotive 10-micro post-pump
******** fuel filter, Aeromotive 1:1RR fuel-pressure regulator...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The fuel rails...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Everything...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Crawford getting the wiring harness back in the car, and getting power to everything once again...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] The harness laid out...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Routed...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Getting power back to the engine bay...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Garrett GT4788 backing plate...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Garrett GT4788 compressor cover...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] And this is a Precision GT4788...
Aluminum compressor backing plate...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Oh, and the label on the compressor cover, just to drive it home...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Also, in case there is any doubt left;
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] "
150-5030 - GT4788 - 1500-hp "
While it may utilize a Garrett CHRA, and perhaps turbine housing, it's
still not a Garrett once PTE names it a Precision GT4788 with their
revisions. Just like an Aston Martin isn't a Ford.
With that out of the way, on with some interesting updates.
****IE MONSTER getting wrenched on again...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Clearancing for the water:air intercooler core...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] (I wish this had come out clear)
Underside s***...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Secured...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Set down...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Oh boy...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] A few various angle s***s...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Excellent charge routing...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Wrapping up nicely...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] Fuel system routed...
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] First start up!
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك
للتسجيل في المنتدى أو
التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] border="0" alt=""/>
VIDEO السياره على الداينو
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] المقطع يحتوي على موسيقى VIDEO الدراق
VIDEO VIDEO VIDEO [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]